12 Aralık 2010 Pazar

İNTİZAR - YILDIZ TİLBE : Benim Bir Sevdiğim Var ( Ömrüm Senindir ) Albümünden Benim Bir Sevdiğim Var Mp3 Dinle Albümü İndir ve Şarkı Sözü

KONU : Şarkıcının İsmi : İntizar    Mp3 İsmi : Benim Bir Sevdiğim Var Mp3 Süresi : 04:07
       Albümün İsmi : Ömrüm Senindir Albüm Tarihi : 2009   Albüm Şarkıcı İsmi : İntizar
               Albümdeki Full Mp3ler : Nerde Olsam Gelirim - Büyük İnsan - Sen Olmasan - Ben Değilim  - Ölünmüyor - Bir Damlacık Canım Var - Aynalar - Dua - Benim Bir Sevdiğim Var- Gitme Dayanamam - SıratBu Gece Beni Düşün - Yaza Yaza - Akıllı Deli
                Siteye Eklenen Tarih : 12 Aralık 2010 / 11:41

İNTİZAR : Benim Bir Sevdiğim Var
Gözünü gözüme dikip yer gibi bakma Çok rahatsız oluyorum
Elini bana uzatıp sakın dokunma
İnan tutamıyorum
Gözünü gözüme dikip yer gibi bakma
Çok rahatsız oluyorum
Elini bana uzatıp aman dokunma
Hiç istediğimi sanmıyorum
Alışmışsın her şeyi kolay elde etmeye
Dünya güzeli olsan yetmez gönlüm çelmeye
Alışmışsın her şeyi kolay elde etmeye
Dünya güzeli olsan banane
Benim bir sevdiğim var
Çok uzak diyarlarda
Onun için ölürüm
Aklım fikrim onda
Onun kaşı onun gözü
Şu kalbimin tek sözü
Gönlüm ona gönülden bağlı
Yok kimsede gözü
Bir alana bir bedava aşk satılır mı
Başka yare bakılır mı
Benden uzak dur sabrım taşıyor
Ne söyledim sen anladın mı
Her şeyin bir bedeli var mı aşk satılır mı
Yar varken ele bakılır mı
Benden uzak dur sabrım taşıyor
Ne söyledim sen anladın mı
Alışmışsın her şeyi kolay elde etmeye
Dünya güzeli olsan yetmez gönlüm çelmeye
Alışmışsın her şeyi kolay elde etmeye
Dünya güzeli olsan yetmez
Benim bir sevdiğim var
Çok uzak diyarlarda
Onun için ölürüm
Aklım fikrim onda
Onun kaşı onun gözü
Şu kalbimin tek sözü
Gönlüm ona gönülden bağlı
Yok kimsede gözü
Benim bir sevdiğim var
Çok uzak diyarlarda

Ona İhanet Etmem
Aklım Fikrim Onda



İNTİZAR - Ömrüm Senindir Albüm İndir  - Yayınlanması  İstediğiniz İntizar Mp3 İçin Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder