12 Aralık 2010 Pazar

İNTİZAR : Ölünmüyor ( Ömrüm Senindir ) Albümünden Ölünmüyor Mp3 Dinle Albümü İndir ve Şarkı Sözü

KONU : Şarkıcının İsmi : İntizar    Mp3 İsmi : Ölünmüyor Mp3 Süresi : 04:24
       Albümün İsmi : Ömrüm Senindir Albüm Tarihi : 2009   Albüm Şarkıcı İsmi : İntizar
                Albümdeki Full Mp3ler : Nerde Olsam Gelirim - Büyük İnsan - Sen Olmasan - Ben Değilim  - Ölünmüyor - Bir Damlacık Canım Var - Aynalar - Dua - Benim Bir Sevdiğim Var- Gitme Dayanamam - SıratBu Gece Beni Düşün - Yaza Yaza - Akıllı Deli
                Siteye Eklenen Tarih : 12 Aralık 2010 / 11:05

İNTİZAR : Ölünmüyor
İçten içe yandım haberin yoktu
Evimde sokağımda hatıran çoktu
Kalbime sorduğum bir sorum oldu
Cevabım maalesef ayrılık oldu

Ne masum ne temizdin
İlk ve son ol istedim
Yıllar seni kirletti ben kirletmedim
Ne masum ne temizdin
İlk ve son ol istedim
Herşey seni kirletti ben kirletmedim

Ölünmüyor canım ölünmüyor
Ayrıldı ölürüz diyenler
Sevilmiyor sanma seviliyor
senden sonra gelenler

Geçti ilk sayfalar
Kapandı defter
Dün uzaktan baktım sana
Sardı bin keder
Ziyan oldu aşkım ve heveslerim
Dilerim seni kalbin affeder

Ne masum ne temizdin
İlk ve son ol istedim
Yıllar seni kirletti ben kirletmedim
Ne masum ne temizdin
İlk ve son ol istedim
Herşey seni kirletti ben kirletmedim

Ölünmüyor canım ölünmüyor
Ayrıldı ölürüz diyenler
Sevilmiyor sanma seviliyor
Senden sonra gelenler


İNTİZAR - Ömrüm Senindir Albüm İndir  - Yayınlanması  İstediğiniz İntizar Mp3 İçin Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder