12 Aralık 2010 Pazar

İNTİZAR : Bir Damlacık Canım Var ( Ömrüm Senindir ) Albümünden Bir Damlacık Canım Var Mp3 Dinle Albümü İndir ve Şarkı Sözü

KONU : Şarkıcının İsmi : İntizar    Mp3 İsmi : Bir Damlacık Canım Var  Mp3 Süresi : 03:41
       Albümün İsmi : Ömrüm Senindir Albüm Tarihi : 2009   Albüm Şarkıcı İsmi : İntizar
               Albümdeki Full Mp3ler : Nerde Olsam Gelirim - Büyük İnsan - Sen Olmasan - Ben Değilim  - Ölünmüyor - Bir Damlacık Canım Var - Aynalar - Dua - Benim Bir Sevdiğim Var- Gitme Dayanamam - SıratBu Gece Beni Düşün - Yaza Yaza - Akıllı Deli
                Siteye Eklenen Tarih : 12 Aralık 2010 / 11:15

İNTİZAR : Bir Damlacık Canım Var
Bir damlacık canım var
dağ gibi aşkım
eteğine saklandım
zaman zaman şaştım
doğru yoldan ayırmasın beni Allah'ım
doğru yoldan ayırmasın beni Allah'ım
delilik sevmek seni
ateşle oynuyorum
rahat batıyor bana
derde bulaşıyorum
anam dedi babam dedi
ondan sana yar olmazki
kimseyi dinlemedim
peşinden koşuyorum
dünya bir gün o da bugün
hayatımı yaşıyorum
herkes kendine baksın
ben seni seviyorum

kaçamam her yolum sana çıkıyor
gönlüme su serptim sular yanıyor
kaçamam her yolum sana çıkıyor
gönlüme su attım sular yanıyor
sonra konuşuruz canım
kapı çalıyor
şimdi konuşamam canım
kapı çalıyor
delilik sevmek seni
ateşle oynuyorum
rahat batıyor bana
derde bulaşıyorum
anam dedi babam dedi
ondan sana yar olmazki
kimseyi dinlemedim
peşinden koşuyorum
dünya bir gün o da bugün
hayatımı yaşıyorum
herkes kendine baksın
ben seni seviyorum



İNTİZAR - Ömrüm Senindir Albüm İndir  - Yayınlanması  İstediğiniz İntizar Mp3 İçin Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder