12 Aralık 2010 Pazar

İNTİZAR : Ben Değilim ( Ömrüm Senindir ) Albümünden Ben Değilim Mp3 Dinle Albümü İndir ve Şarkı Sözü

KONU : Şarkıcının İsmi : İntizar    Mp3 İsmi : Ben Değilim  Mp3 Süresi : 04:59
       Albümün İsmi : Ömrüm Senindir Albüm Tarihi : 2009   Albüm Şarkıcı İsmi : İntizar
                Albümdeki Full Mp3ler : Nerde Olsam Gelirim - Büyük İnsan - Sen Olmasan - Ben Değilim  - Ölünmüyor - Bir Damlacık Canım Var - Aynalar - Dua - Benim Bir Sevdiğim Var- Gitme Dayanamam - SıratBu Gece Beni Düşün - Yaza Yaza - Akıllı Deli
                Siteye Eklenen Tarih : 12 Aralık 2010 / 10:57

İNTİZAR : Bu Gece Beni Düşün
Sana cesaret vermesin çaresiz kalışım
Şimdilik çok güzelsin ve sen kazandın
Birgün pişman olup beni ararsın
Unutma ben o artık eski ben değilim

Ben değilim sana şarkılar yazan
Ben değilim hasretinle yanan
Ben değilim yokluğunda ağlayan
Unutma ben o artık eski ben değilim

Sana cesaret vermesin çaresiz kalışım
Şimdilik çok güzelsin ve sen kazandın
Birgün pişman olup beni ararsın
Unutma ben o artık eski ben değilim

Ben değilim sana şarkılar yazan
Ben değilim hasretinle yanan
Ben değilim yokluğunda ağlayan
Unutma ben o artık eski ben değilim


İNTİZAR - Ömrüm Senindir Albüm İndir  - Yayınlanması  İstediğiniz İntizar Mp3 İçin Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder