12 Aralık 2010 Pazar

İNTİZAR : Akıllı Deli ( Ömrüm Senindir ) Albümünden Akıllı Deli Mp3 Dinle Albümü İndir ve Şarkı Sözü

KONU : Şarkıcının İsmi : İntizar    Mp3 İsmi : Akıllı Deli  Mp3 Süresi : 03:21
       Albümün İsmi : Ömrüm Senindir Albüm Tarihi : 2009   Albüm Şarkıcı İsmi : İntizar
               Albümdeki Full Mp3ler : Nerde Olsam Gelirim - Büyük İnsan - Sen Olmasan - Ben Değilim  - Ölünmüyor - Bir Damlacık Canım Var - Aynalar - Dua - Benim Bir Sevdiğim Var- Gitme Dayanamam - SıratBu Gece Beni Düşün - Yaza Yaza - Akıllı Deli
                Siteye Eklenen Tarih : 12 Aralık 2010 / 10:48

İNTİZAR : Akıllı Deli
Taşı attım kuyuya
çinden çıkamadım
lafı attım kuyuya
içinden çıkamadım
ne testiler kırdım da
bir gönle sığamadım bir gönle
ya kendinden geçeceksin
ya kendine geleceksin
bir karar ver a deli
bir akıllı seçeceksin
zor mu
yerle gök arasında
küçücük bir noktayım
küçücük bir nokta
bir rizede bir sinopta
bir mardinde bir antepte
edirnede izmirde
aşk nerdey ben ordayım
aşk nerdeyse
çok mu

inanmadım onlara
beş parmakta on kara
inanmadım onlara
her kafada bir sevda
tam oldu dediklerim
tırmandı düz duvara tırmandı
ya kendinden geçeceksin
ya kendine geleceksin
bir karar ver a deli
bir akıllı seçeceksin
zor mu
bir rizede bir sinopta
bir mardinde bir antepte
tuncelide izmirde
aşk nerdey ben ordayım
aşk nerdeyse
çok mu


İNTİZAR - Ömrüm Senindir Albüm İndir  - Yayınlanması  İstediğiniz İntizar Mp3 İçin Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder