12 Aralık 2010 Pazar

İNTİZAR : Bu Gece Beni Düşün ( Ömrüm Senindir ) Albümünden Bu Gece Beni Düşün Mp3 Dinle Albümü İndir ve Şarkı Sözü

KONU : Şarkıcının İsmi : İntizar    Mp3 İsmi : Bu Gece Beni Düşün  Mp3 Süresi : 04:11
       Albümün İsmi : Ömrüm Senindir Albüm Tarihi : 2009   Albüm Şarkıcı İsmi : İntizar
                Albümdeki Full Mp3ler : Nerde Olsam Gelirim - Büyük İnsan - Sen Olmasan - Ben Değilim  - Ölünmüyor - Bir Damlacık Canım Var - Aynalar - Dua - Benim Bir Sevdiğim Var- Gitme Dayanamam - SıratBu Gece Beni Düşün - Yaza Yaza - Akıllı Deli
                Siteye Eklenen Tarih : 12 Aralık 2010 / 10:48

İNTİZAR : Bu Gece Beni Düşün
Bu gece beni düşün yattığın odalarda
Bu gece ben olayım gördüğün rüyalarda
Çok özledim gel diyorsun bende çok istiyorum
Yarın akşam sendeyim üzülme ne olursun
Çok özledim gel diyorsun bende çok istiyorum
Yarın akşam sendeyim üzülme ne olursun
Kara yazı yazmayalım aramızı bozmayalım
Aşk bu kadar düşmüşken biz sırtından vurmayalım
Elim yüzüm gözlerim kalbimin bekcileri
Giremez senden başka bu kapıdan içeri
Çok sevdiğim çok özelsin nazına ölmezmiyim
Her sözün emir bana gel desen gelmezmiyim
Kara yazı yazmayalım aramızı bozmayalım
Aşk bu kadar düşmüşken biz sırtından vurmayalım
Elim yüzüm gözlerim kalbimin bekcileri
Giremez senden başka bu kapıdan içeri…


İNTİZAR - Ömrüm Senindir Albüm İndir  - Yayınlanması  İstediğiniz İntizar Mp3 İçin Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder