12 Aralık 2010 Pazar

İNTİZAR : Dua ( Ömrüm Senindir ) Albümünden Dua Mp3 Dinle Albümü İndir ve Şarkı Sözü

KONU : Şarkıcının İsmi : İntizar    Mp3 İsmi : Dua Mp3 Süresi : 5:06
       Albümün İsmi : Ömrüm Senindir Albüm Tarihi : 2009   Albüm Şarkıcı İsmi : İntizar
               Albümdeki Full Mp3ler : Nerde Olsam Gelirim - Büyük İnsan - Sen Olmasan - Ben Değilim  - Ölünmüyor - Bir Damlacık Canım Var - Aynalar - Dua - Benim Bir Sevdiğim Var- Gitme Dayanamam - SıratBu Gece Beni Düşün - Yaza Yaza - Akıllı Deli
                Siteye Eklenen Tarih : 12 Aralık 2010 / 11:45

İNTİZAR : Dua
Ayağına taş değse
benim canım yanıyor
biri kötü bir şey dese
ciğerim parçalanıyor
gülün dikeninden zarar geldi de
senden gelmedi bana
zaman zaman kalbini ben kırsam da
hiç küsmezsin bana
dilerim Tanrım sana kötü gün yaşatmasın
en çıkmaz anda bile
gözünden forumdasnet yaş akmasın
dilerim Tanrım sana kötü gün yaşatmasın
en çıkmaz anda bile
gözünden yaş akmasın

gidelim buralardan
gurbetlerden aralarda
ben sana kıyamam ki
kalbin camdan sırçadan
gülün dikeninden zarar geldi de
senden gelmedi bana
zaman zaman kalbini ben kırsam da
hiç küsmezsin bana
dilerim Tanrım sana kötü gün yaşatmasın
en çıkmaz anda bile
gözünden yaş akmasın
dilerim Tanrım sana kötü gün yaşatmasın
en çıkmaz anda bile
gözünden yaş akmasın

sevdikçe çoğaltırız birbirimizi
dünya döner sevdikçe
aşk ciddiye alınmalı
gönül usta olmalı
her şey geçer sevdikçe..


İNTİZAR - Ömrüm Senindir Albüm İndir  - Yayınlanması  İstediğiniz İntizar Mp3 İçin Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder