13 Aralık 2010 Pazartesi

AHMET ŞAFAK : Muska ( Aranıyor ) Albümünden Muska Mp3 Dinle Albümü İndir ve Şarkı Sözü

KONU : Şarkıcının İsmi : Ahmet Şafak  Mp3 İsmi : Muska  Mp3 Süresi : 04:19
       Albümün İsmi : Aranıyor Albüm Tarihi : 2008   Albüm Şarkıcı İsmi : Ahmet Şafak
               Albümdeki Full Mp3ler : Pusu Gözlüm - Sahte Patlıcan - Memleket Meselesi - Adam Gibi Vay Delikanlı Gönlüm - Bizanslı Dilber KaragülMuska - Çanakkale - Yüreğinle Gel Sevdalı ŞehitKarabağ - Var Mısın - Yanlız Kurt
                Siteye Eklenen Tarih : 13 Aralık 2010 / 13:20

AHMET ŞAFAK : Muska
Aşık oldumda bir kıza deli oldum
Onu çok sevdimde belemı buldum
Aşık oldumda bir kıza deli oldum
Onu çok sevdimde belamı buldum

Eskiden fırtına seldim belliki nazara geldim
Anam kom eyle bana bir kurşun döktür
Başımda tuz dolandır üzerlik tüttür…
Bir muska yazdıralım adak yapalım
Bu sevda yaktı başka bi kız bakalım



AHMET ŞAFAK - Aranıyor Albüm İndir  - Yayınlanması  İstediğiniz Ahmet Şafak Mp3 İçin Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder