13 Aralık 2010 Pazartesi

AHMET ŞAFAK : Pusu Gözlüm ( Aranıyor ) Albümünden Pusu Gözlüm Mp3 Dinle Albümü İndir ve Şarkı Sözü

KONU : Şarkıcının İsmi : Ahmet Şafak  Mp3 İsmi : Pusu Gözlüm   Mp3 Süresi : 04:07
       Albümün İsmi : Aranıyor Albüm Tarihi : 2008   Albüm Şarkıcı İsmi : Ahmet Şafak
               Albümdeki Full Mp3ler : Pusu Gözlüm - Sahte Patlıcan - Memleket Meselesi - Adam Gibi Vay Delikanlı Gönlüm - Bizanslı Dilber KaragülMuska - Çanakkale - Yüreğinle Gel Sevdalı ŞehitKarabağ - Var Mısın - Yanlız Kurt
                Siteye Eklenen Tarih : 13 Aralık 2010 / 09.00

AHMET ŞAFAK : Pusu Gözlüm

Senin için geldim ben bu ellere
Yine senin yüzünden gidiyorum
Bu sevdanın bedelini sevdiğim
Hasretinden yanarak ödüyorum
Kurşun yedim hançer yedim sevdiğim
Böyle yara bere ben hiç görmedim
Oy pusu gözlüm
Kurşun yedim hançer yedim sevdiğim
Böyle yara bere ben hiç görmedim
Oy pusu gözlüm
Ben seni sensizde sevmeyi bildim
Ne kendi güldün nede beni güldürdün
Eller pusu kurdu sevdan üstüne
Sen bir hoyrat bakışınla öldürdün
Kurşun yedim hançer yedim sevdiğim
Böyle yara bere ben hiç görmedim
Oy pusu gözlüm
Kurşun yedim hançer yedim sevdiğim
Böyle yara bere ben hiç görmedim
Oy pusu gözlüm

Oy pusu gözlüm


AHMET ŞAFAK - Aranıyor Albüm İndir  - Yayınlanması  İstediğiniz Ahmet Şafak Mp3 İçin Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder