12 Aralık 2010 Pazar

İNTİZAR : Gitme Dayanamam ( Ömrüm Senindir ) Albümünden Gitme Dayanamam Mp3 Dinle Albümü İndir ve Şarkı Sözü

KONU : Şarkıcının İsmi : İntizar    Mp3 İsmi : Gitme Dayanamam Mp3 Süresi : 04:36
       Albümün İsmi : Ömrüm Senindir Albüm Tarihi : 2009   Albüm Şarkıcı İsmi : İntizar
               Albümdeki Full Mp3ler : Nerde Olsam Gelirim - Büyük İnsan - Sen Olmasan - Ben Değilim  - Ölünmüyor - Bir Damlacık Canım Var - Aynalar - Dua - Benim Bir Sevdiğim Var- Gitme Dayanamam - SıratBu Gece Beni Düşün - Yaza Yaza - Akıllı Deli
                Siteye Eklenen Tarih : 12 Aralık 2010 / 11:58

İNTİZAR : Gitme Dayanamam
Düştüğüm halleri bir ben bilirim
bir Allah’ın kulu tutmadı gitti
onun kalbi taştan taşlara döndü
aşkından ölsem olmaz haberi
bu sözüm ne sana ne de bana yar
dünyayı sardı tuhaf bir efkar
seni de beni de çok üzdün ama
sana ihtiyacım var
bu sözüm ne sana ne de bana yar
dünyayı sardı deli bir efkar
seni de beni de çok üzdün ama
sana ihtiyacım var
gitme dayanamam
gitme alışamam
gitme uyuyamam yar
gitme dayanamam
gitme alışamam
gitme uyuyamam yar
dokunsan bozulur büyüsü aşkın
sevenler mutsuz mu
gönüller şaşkın
nerde eski aşklar kalmadı kimse
çabuk ayrılanlar buna alışkın
bu sözüm ne sana ne de bana yar
dünyayı sardı tuhaf bir efkar
seni de beni de çok üzdün ama
sana ihtiyacım var
bu sözüm ne sana ne de bana yar
dünyayı sardı deli bir efkar
seni de beni de çok üzdün ama
sana ihtiyacım var
gitme dayanamam
gitme alışamam
gitme uyuyamam yar
gitme dayanamam
gitme alışamam
gitme uyuyamam yar…


İNTİZAR - Ömrüm Senindir Albüm İndir  - Yayınlanması  İstediğiniz İntizar Mp3 İçin Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder