14 Aralık 2010 Salı

TARKAN : Öp Gurcell Clup Mix ( Adımı Kalbine Yaz ) Albümünden Öp Gurcell Clup Mix Mp3 Dinle Albümü İndir ve Şarkı Sözü

KONU : Şarkıcının İsmi : Tarkan Mp3 İsmi : Öp Gurcell Mix  Mp3 Süresi : 05:08
       Albümün İsmi : Adımı Kalbine Yaz Albüm Tarihi : 2010   Albüm Şarkıcı İsmi : Tarkan              

Albümdeki Full Mp3ler : Öp- Adımı Kalbine YazSevdanın Son Vuruşu - Usta - Çırak - Kayıp - Öp Gurcell MixSevdanın Son Vuruşu Suat Ateşdağlı Mix - Adımı Kalbine Yaz Ozinga Clup Mix - Acımayacak Gurcell Club Mix - Çoktan Gitmişsin - İşim OlmazAcımayacak - Sevdanın Son Vuruşu Kıvanch Club Mix
              
Siteye Eklenen Tarih : 14 Aralık 2010 / 11:15

TARKAN : Öp Gurcell Mix

Bu yine ben de kim aynada bakıştığım
Bu yeni ben, ben miyim kendimle tanıştığım?
Dünümle bugünüm can ciğer kuzu sarması
Geç oldu temiz oldu geçmişimin karması
Yıkadı günahlarımdan beni masumiyeti
Cennetten gelen Bir melekti sanki
Her şeyim tas tamam yapmaya çalıştığım
Yazlığım kışlığım bi de yanına yakıştım

Dünümle bugünüm can ciğer kuzu sarması
Geç oldu temiz oldu geçmişimin karması
Yıkadı günahlarımdan beni masumiyeti
Cennetden gelen Bir melekti sanki
Ben o şelale saçlara
O ay o hilal kaşlara
O süzme bal dudaklara
öp öp öp öp doyamadım
sütten ak o gerdana
bir çıkar ki meydana
gel de uyma şeytana
bak bak bak bak duramadım…



TARKAN - Adımı Kalbine Yaz Albüm İndir  - Yayınlanması  İstediğiniz Tarkan Mp3 İçin Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder